שאלה אחת יש לי, רש"י (דברים ל"ב מ"ח) כותב, רש"י מביא מדרש, בג' מקומות נאמר "בעצם היום הזה", בנח במצרים ובמשה, וב"בתי מדרשות" (ח"ב עמ' ס') מצאנו שהוא כותב שבארבעה מקומות הוא אומר את זה
כבר מדברים על זה המפרשים
לא ראיתי, חיפשתי את זה ולא מצאתי, זה הבן שלי אמר לי אלף פעם שאני אשאל את הרב שמופיע "בעצם היום הזה" בכל הפרשה הזאת בויקרא מופיע מאתיים פעם
המפרשים מדברים על זה
לא ראיתי, יש מי שכתב על זה כבר, המפרשים פה בויקרא
זה מה שכתוב בהלכה זה לא קושיא, לפעמים כתוב "בעצם היום הזה" לאפוקי תוספת יום טוב, תוספת אין, זה משהו אחר, מדברים כשעשו מעשה שעשו בעצם היום הזה, אבל גם על זה יש איזה קושיא