דף הבית רבי שלמה קורח
רבי שלמה קורח
אלפי העלים דמעו, נבלו, יבשו, ונשרו…
העץ שמתאבל על פטירת רבה של בני ברק וזקן רבני תימן
הייתי אז בחור צעיר בעל עוז נפש. הלכתי איתו לכיוון הישיבה, ונכנסנו לראש הישיבה הגאון רבי שלמה זלמן אויערבאך זצ"ל. אמרתי לו: "הראש ישיבה, למה זרקתם אותו מהישיבה?". "הוא אינו מתנהג כראוי לבן ישיבה". אמרתי לו: "הראש ישיבה יסלח לו… אנחנו אומרים בכל יום שלש פעמים 'סלח לנו', בכל יום תשע פעמים ותשע מאות פעמים בשנה, והראש ישיבה לא יסלח לו?"
מהליכותיו הנפלאות של הגאון רבי שלמה קורח זצוק"ל, רבה של עיה"ת בני ברק, וזקן רבני תימן