מביא הרה"ק רבי משה מקאזניץ זיע"א (בנו של המגיד מקאזניץ) בספרו 'באר משה', בפרשת משפטים:
כך הסביר הרבי רבי זושא מאניפולי זיע"א, את הכתוב בתהילים "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו…" וכו', והסבירו כרמז לדרך הרצויה בעבודת ה': "הזורעים בדמעה ברינה", כלומר גם אלו הזורעים בדמעה וגם אלו הזורעים ברינה, "יקצורו".
אבל מה ההפרש ביניהם??? "הלוך ילך ובכה", מי שעבד את ה' בדמעה ובבכייה, "נושא משך הזרע" – הרי הוא קוצר את מה שזרע, הא ותו לא.
לעומתו מי ש"בוא יבוא ברינה", כלומר שאת ההשקעה שהשקיע בעבודת ה' עשה בשמחה וברננה, "נושא אלומותיו", הוא קוצר שפע של תבואה והשפעות טובות שהגיעו מהשקעתו הרבה שנעשתה בשמחה ובטוב לבב.
וסיפר הרה"ק רבי מוט'ל מסלאנים זיע"א, שאמרו את המימרא הזאת לפני הרבי בעל ה'יסוד העבודה' בשם הרה"ק רבי משה מקוברין, והוסיפו שיש המלגלגים על פירוש זה בתהילים שאינו מכוון לדבריהם למשמעות הכתוב. נענה ואמר "הם עושים מזה ליצנות, ואני לוקח את הדברים הללו כדרך בעבודת ה'".