(באדיבות קול הלשון)
"כולם בחכמה עשית"
לכבוד פרשת בראשית, פרשת הבריאה, וידאו מיוחד על פרק שירה
קראתם? נהנתם? נשמח מאוד אם תשאירו לנו תגובה, הארות והערות יתקבלו בברכה